2015

In sommige goede voornemens geloof ik niet. Maar doelen stellen voor een jaar vind ik een goed streven! Ze geven toch meer inzicht en ik heb graag duidelijkheid voor mezelf. Daarom heb ik doelen gesteld voor 2015! In mijn vorige posts heb je al een beetje kunnen lezen over deze doelen. Hier zet ik ze op een rijtje.

Professioneel vlak
– Propedeuse halen
– Deze blog bijhouden en groeien in het bloggen
Geen uitleg nodig denk ik. Hier ga ik voor werken:)

Persoonlijk vlak
– Eigen (kleding) stijl ontwikkelen (bewuster zijn daarin)
– Creativiteit inplannen (tekenen, schilderen, fotograferen, schrijven: BLOG)
Mijn kleding kast is een mengelmoes van van alles. Ik wil graag wat meer bezig zijn met kleuren die bij elkaar passen en een stijl ontwikkelen die ik dan ga voeden met andere kledingstukken. Dat betekent uitpluizen, moodboards en inspiratie opdoen. Ik denk dat ik op het comfy/sportieve uitkom.

Creativiteit inplannen gaat voor elkaarkomen door deze blog! Ik word blij van inspiraties en ik bewaar van alles, maar doe er vervolgens niets mee. Zonde! Daar ga ik proberen verandering in te brengen. Ik hou van schilderen, tekenen, materialen uitproberen, schrijven, inspiratie halen uit alles, fotograferen e.d. Deze blog wordt, zoals ik al eerder genoemd heb, de rode draad.

Sportief vlak
– 10 km bij de We Own The Night
– Zwemmen verder opbouwen
– Ander sporten uitproberen (Ik ben nieuwsgierig naar Yoga bijvoorbeeld!)
Hier ging mijn vorige post deels over. Ik zal mijn vorderingen ook bijhouden op deze blog.
Ik heb er nu al zin in!

Liefs, Celine

Geef een reactie

