Running #1

AU spierpijn! Met rennen gebruik je echt andere spieren dan met zwemmen! Enneh.. dat is te voelen, goed te voelen. Maar het voelt goed! Tijd geleden dat ik spierpijn heb gehad. 2 dagen rennen achter elkaar (vrijdag en zaterdag) doe ik eigenlijk nooit, maar het kan zeker geen kwaad. Ik ben deze week goed bezig geweest;)

Maandag 29 december deed ik een rondje langs het water met m’n hond. Het was weer de eerste keer na 5 dagen dat ik ging rennen en er lag nog wat sneeuw. Alle stukken sneeuw en ijs heb ik gelopen. Ik deed ongeveer 4,6 km in 35 minuten.

Woensdag 31 december rende ik 5 km achter elkaar in de polder. Weer met de hond. Meestal ga ik rennend de hond uitlaten als het mijn beurt is. Heerlijk rondje op een geasfalteerde weg en heel veel vriendelijke sportieve mensen. Ik deed dit rondje in 00:30:30 en voor mijn gevoel erg constant.

Vrijdag 2 januari 2015 (!) deed ik hetzelfde rondje als woensdag maar nu in 4 minuten rennen, 1 minuut lopen en dat steeds herhalend. Ik weet niet of dit in een of ander schema past, maar ik luister gewoon goed naar mijn lichaam en ren zoals het goed voelt. In 31 minuten deed ik het rondje en het op adem komen en weer opnieuw beginnen is een goede training! Ik heb dat ook wel eens gedaan met mijn hartslagband en dat is heel erg leuk om te zien. Daar zal ik later ook nog eens over schrijven!

Zaterdag 3 januari vroeg mijn nicht me mee en dat is altijd gezellig:) We deden 5 km achter elkaar in iets minder dan 28 minuten en ook deze keer hebben we de hele weg gekletst. Dat is soms wel lastig qua ademhaling maar enorm gezellig!

En nu rusten!

Liefs, Celine

De watertoren

De watertoren

Geef een reactie

