Afbeelding

creatief #2 Banana

Just a thought of today. Met een knipoog.
Een banaan eten in het openbaar is altijd een beetje ehhh awkward.. Ik denk er altijd over na hoe ik mijn banaan eet. Bovendien, als je zegt ‘ik hou van bananen’ is er altijd iemand die je schaapachtig aankijkt. Het zal hierbij de leeftijd zijn: niemand neemt elkaar serieus. Ik zal verder geen onzin gaan vertellen over bananen, het is dat ik er een illustratie van gemaakt heb ;) (hashtag FRUIT). En een van chocola, maar daar wil ik wel iets bij vertellen, want nu echt even serieus ‘Ik hou van chocola :D’.

Liefs, Celine

banaan

Geef een reactie

