Afbeelding

What about fashion?

Ik lees de ELLE en de VOGUE en doe heel veel inspiratie op op internet. Ook kijk ik aandachtig om me heen op straat: er is zo veel te zien! En mijn ogen houden van kleurcombinaties en stof combinaties.

Zelf zou ik wel wat meer kunnen nadenken over mijn stijl. Ik hou van mooie kwaliteit stoffen. Simpel en comfort staan voor mij voorop, maar dat kan ook met meer aandacht natuurlijk!

Laatst kocht ik nieuwe laarsjes (timberland), taupe, en ik ben meteen gaan brainstormen hoe ik dat kon combineren. Het resultaat was dat ik op zoek ging naar een lichte spijkerbroek (nee.. die had ik nog niet oops). Maar ik had enorm veel plezier!

Het is een andere manier van creatief zijn en jezelf uiten. Iets dat je kan blijven ontwikkelen en waar je zo ver in kan gaan als je maar wil. En je kan allerlei inspiraties en ideeën van anderen op jou manier toevoegen!

Ik vind het nu al leuk!

Liefs, Celine

Ps. Dit is mijn eerste fashion illustration. & het is natuurlijk nep bont

fashion illustration6

Geef een reactie

