Afbeelding

Running #2

Afwisseling is ook wel eens leuk: meestal loop ik namelijk het zelfde rondje, omdat mijn hond daar los kan. Deze week liep ik 3 keer een ander rondje. Nog niet zo veel km, zeker deze week niet, maar dat komt goed. Vanaf volgende week gaan we rustig de kilometers opbouwen.

Maandag 5 januari 2015 liep ik in de avond een rondje met mijn nicht. Ongeveer 4,4 km in 26 minuten rende we. Daarvoor hebben we nog rustig warm gelopen en daarna rustig uitgelopen. Het zal ongeveer 5 km zijn geweest. Het voelde redelijk zwaar voor mij.

Woensdag 7 januari liep ik alleen 5 km in de polder. Gebroken met sprintjes, wandelen en rustig rennen. Ik deed er 30:30 min over. En het was wel leuk een keer met sprintjes tussendoor!

Donderdag 8 januari heb ik gezwommen. Ik heb niet bijgehouden hoeveel km, maar het ging wel lekker! Anderhalf uur, vooral op techniek gelet en er gingen 2 vriendinnen ook zwemmen (die waren iets minder serieus haha). Ik hoop dat zij het ook leuk vonden!

Zaterdag 10 januari ben ik eerst naar een absurde theatervoorstelling/±klassenproductie (?)(hij staat er niet bij op internet) van Hofplein geweest: bizar, inspirerend en het raakte me echt! Daarna heb ik met mijn nicht een rondje in Rotterdam gerend. We rende over de Willemsbrug (de afbeelding is niet van mij) :

b74_2

Alle trappen die we tegenkwamen hebben we op/af gesprint. En dat waren er meer dan ik me voorstelde en het was erg zwaar! Bovendien was er enorm veel wind! Wat we hebben gemeten is ongeveer 3,5 km in 22 min. Het was wel erg leuk om te doen! Vooral de brug af voelt heerlijk!
Daarna ben ik samen met mijn familie naar de markthal geweest.

De hond op de foto is mijn hond trouwens! Het is een flatcoated retriever.

Liefs, Celine

4 gedachtes over “Running #2

Geef een reactie

