Afbeelding

De markthal in #Rotterdam

Afgelopen zaterdag ben ik naar de markthal geweest. Het is geen goedkope markt waar je voor hetzelfde geld met 20% meer thuiskomt, maar het is heel erg gezellig, heel divers en multicultureel en een echt aanrader om eens te gaan kijken!

Wij gingen rond etenstijd en werden gelokt door de knoflook bij de italiaan. Het rook heerlijk en je zit als het ware bovenop de winkel, op een terras. Het eten was heerlijk, al waren ze in het begin de tomaten(room)saus vergeten bij mijn spaghetti gamberetti (? hoe dan?, het stond er echt bij!). Voor de rest niets te klagen, we hebben het erg gezellig gehad en ik kan sowieso uren naar het plafond kijken: erg fascinerend!

markthal_n04Het plafond

Ik heb geen foto’s gemaakt, had alles thuis gelaten omdat ik dacht dat het enorm druk zou zijn op zaterdag rond etenstijd in een roodwalhalla, maar dat viel erg mee!

Neem eens een kijkje op: http://markthalrotterdam.nl en ik raad het zeker aan om er eens rond te gaan struinen!

Liefs, Celine

Geef een reactie

