Afbeelding

Films 2015

Er zijn een aantal films waar ik heel erg naar uit kijk in 2015! Hier in de volgorde van release date een mooi rijtje trailers. Er komen waarschijnlijk nog veel meer films die ik graag wil zien!

  • Big eyes (5 februari 2015)
    Een film van Tim Burton (dat is pré: die moet ik zien). Starring oa Amy Adams en Christoph Waltz.

    /watch?v=2xD9uTlh5hI
  • Wild (26 februari 2015) Starring oa Reese Witherspoon, Laura Dern, Gaby Hoffmann en de nederlander Michiel Huisman.

    /watch?v=tn2-GSqPyl0
  • Insurgent (18 maart 2015). De verfilming van het tweede boek in de Divergent trilogie. Ik vond de eerste film erg leuk en ben benieuwd naar deze film!

    /watch?v=QzlDGzvI8yI
  • Age of Adaline (9 april 2015). Blake Lively ken ik van Gossip girl en haar kledingstijl (love it). Ze is de hoofdrolspeelster in deze film, met als tegen speler Michiel Huisman (eerder gezien in dit rijtje en handsome!)

    /watch?v=clbSd2JzAqc
  • HUNGERGAMES MOCKING JAY PART II (18 november 2015) : Eerlijk is eerlijk, ik kan echt. niet. wachten!!! Alle drie de boeken staan in mijn boekenkast, maar ik durf sowieso het derde boek niet te lezen! Met oa Jennifer Lawrence, Sam Claflin, Julianne Moore, Liam Hemsworth, Natalie Dormer, Josh Hutcherson en Elizabeth Banks. De trailer is nog niet uit, maar hier een klein interview voorproefje:

    /watch?v=3fYAuktt_Vc

Liefs, Celine

[Note 17.25] PS. Sorry als de filmpjes het bij jou niet doen op deze pagina, ik heb de youtube linkjes erachter gezet!

Untitled-1

Een gedachte over “Films 2015

Geef een reactie

