Afbeelding

Creatief #3

Deze illustratie heb ik een tijdje geleden gemaakt met pen en inkt. Met Copic markers heb ik hem daarna ingekleurd. Het is dik papier: speciaal voor waterverf en dat is heel erg handig voor de Copics (alcohol stiften).

Op de middelbare school had ik kunstvak en ik vond het altijd erg leuk om te schilderen en erg na te denken over achterliggende gedachtes, symboliek en dergelijke. Daar heb ik nu de tijd niet meer zo voor/ maak ik de tijd niet voor. Nu ben ik bezig met illustratie (waar ik ook nog heeeeeeeel veel in kan leren en ontwikkelen: leuk!), wie weet kan ik de achterliggende gedachtes/symboliek er ooit eens in verwerken! Het is leuk om daar mee bezig te zijn en dan een hele analyse te maken, vind ik.

Celine illustration

Liefs, Celine

 

Geef een reactie

