Afbeelding

School Supplies

In September ben ik aan mijn opleiding begonnen op het Erasmus. Ik dacht nieuw begin: nieuwe spulletjes! Ik zal het meteen toegeven: ik word te blij van nieuwe spulletjes! Vooral als ze voor kwaliteit staan. Dan doe ik er ook heel zuinig mee.

Hier mijn dagelijkse schoolspulletjes! Zoals je ziet hou ik van Stabilo. Met de rol fineliners doe ik al meer dan 3 jaar en ik heb er pas 1 (blauwe) vervangen. Dat is voor een chaoot als ik ècht een wonder! De rest van de pennen/stiften die je ziet heb ik nieuw gekocht. Markers zijn sowieso onmisbaar. Ik moet wel toegeven dat de stabilo markers het minder lang volhouden dan ik had verwacht van het merk, vooral omdat ik zo blij ben met de stiften en fineliners.

Mijn beste aankoop zijn de Staedtler fineliners. Echt een aanrader. Het kostte iets meer dan 10 euro. Ik gebruik ze elke dag, vooral om te schetsen en het liefst voor alles!

Het O’neill college schrift heeft dikke bladzijdes en de bladzijdes kun je ‘uitdrukken’ en dan in een map doen. Aangezien ik alles door elkaar doe, kan ik mijn blaadjes in de map ordenen.

Potloden van de HEMA, gekregen van mijn broertje. En een potlood van het boijmans van beuningen. Mèt een fijn gummetje als dop.

Last but not least, m’n Macbook! In Love.

Liefs, Celine

Geef een reactie

