Afbeelding

Just a thought

Opstaan om 4:30, naar bed om 9 uur: het was nooit een probleem (oke, oke, zeg nooit nooit). Het was een ritme; het ging vanzelf. Tegenwoordig is er niets dat ook maar een beetje op ritme lijkt te bekennen. Soms wordt het 11 uur, soms 1 uur voor dat ik op bed lig. Soms is het 7, maar soms is het 11 voor dat ik op sta. Ik word er alleen maar moe van en heb ook nog eens moeite met opstaan. En dat had ik niet om half vijf.. HMMmm.. Tijd om na te denken. Ik heb een ritme nodig..

Donderdag tentamen, dus dat ritme gaat er tot dan sowieso met de beste wil niet komen aangezien ik nog veeeel moet doen. #procrastinating

Maar daarna ga ik het ècht proberen. 11 uur naar bed, 7 uur de wekker en dan zonder na te denken of te snoozen: douchen. En dan zie ik wel verder. Ik hoop dat dat helpt.

Liefs, Celine

Ps. Op de foto zie je mij en mijn hondje:) en een zonsondergang #peace

Geef een reactie

