Afbeelding

Creatief #4

Een tijdje terug ben ik naar de Pixar tentoonstelling geweest. En ik kan je vertellen: dat was enorm inspirerend! Vooral alle schetsen en illustraties en kleur studies vond ik erg interessant!

Wat mij opviel was dat heel veel ‘studie’ werken (oa) gemaakt zijn met gouache. Gouache klinkt heel moeilijk en interessant, maar het blijkt gewoon plakkaatverf te zijn. Het is een soort waterverf, maar dan dekkend en je kunt zelf bepalen hoe dekkend d.m.v. water. Daar wilde ik ook mee aan de slag. Niet voor mijn werken voor kunstvak bijv, maar echt voor de schetsen en de kleuren en illustraties e.d.

Hier zie je een van mijn kleur studies. Ik heb veel uitgeprobeerd met bepaalde kleuren en vooral veel met het mengen met water. Ik vind het er zelf erg uitzien als waterverf nu. Maar dat kan dus ook anders.

Ik wil er eigenlijk veel meer mee aan de slag gaan! Het is leuk spul!

Liefs, Celine

DSC05037

Een gedachte over “Creatief #4

Geef een reactie

