Afbeelding

Sharing Inspiration #1

Plaatjes, filmpjes, mensen. Ik kom vaak inspiratie tegen op internet. De websites sla ik dan op in mijn ‘leeslijst’ in safari. Vervolgens kom ik op sommige dingen, lees: veel te weinig, terug. Tijd om te delen en terug te kijken!

handwriting-5-2

http://www.parkablogs.com/content/handwriting-sketchbooks

Dit is awesome:). Heel gaaf! Ik krijg mijn schetsboekjes nooit zoals deze pagina’s. Het zijn echt kleine kunstwerkjes! Echt een aanrader om eens te kijken.

”In This Shirt”, Choreo van Kate Jablonski. Ik vind het heel gaaf om te zien: hoe synchroon het gaat, dat ze soms bewegen op de tekst en soms puur op het hoofdritme, de ruimte verdeling, het lied. Heel gaaf om te zien.

Screen Shot 2015-01-24 at 17.26.14http://www.davidrenshaw.co.uk/David_Renshaw_Artist/Portfolio/Pages/Northern_Romance_Originals.html

De kunstenaar David Renshaw. Wat een plaatjes! Zo ver ik weet is het olieverf en ik vind vooral de manier waarop hij de lucht en wolken schildert erg mooi. Dat zie je trouwens niet zo goed op dit plaatje. Wolken schilderen is een stuk moeilijker dan het lijkt. Ik zou zeker eens naar zijn galerij kijken.

71 http://www.chapterfriday.com/2014/05/desk-interiorjunkie-elisah-jacobs/

http://www.chapterfriday.com/2014/04/the-desk-of-graphic-designer-toula/

Chapter friday: the desk of… Elisah Jacobs en Toula
Elisah is interieur blogger en Toula is een grafisch ontwerpster en je kunt aan de inrichting van hun creatieve ruimten hun bureau, meteen zien dat ze erg creatief zijn. Hoe het er staat, de kleuren, de kunst, het inspireert mij meteen! En ik kan me voorstellen dat je geïnspireerd wordt als je zo’n plekje voor jezelf hebt. Ik ga eens nadenken of ik mijn bureau inspirerender kan maken: nieuw project.
Ik vind alle ‘the desk of..”s leuk trouwens! Helaas zijn het er niet zo veel..

Ik hoop dat je dit als inspiratie voor wat dan ook kunt gebruiken. Al is het maar een kleine gedachte.

Liefs, Celine

 

 

Geef een reactie

