Afbeelding

Creatief #6

In mijn vorige gouache post kon je zien dat ik vooral had gewerkt met donker en licht door elkaar. Mooie effecten kun je daar door creëren en daar wil ik graag verder in ontdekken. De keer daarvoor was ik vooral met het waterige deel bezig en dìt keer heb ik juist de heel erg dekkende kant van de verf gebruikt!

Eerst lagen met wat meer water, maar daarna al snel weinig water waardoor de verf erg dekkend is zoals je kunt zien. De kleuren heb ik eerst bij elkaar gekozen door een kleine kleuren-studie te doen en deze kleuren kwamen er dus uit.

Van te voren heb ik een korte schets gemaakt, maar het is vooral ‘geïmproviseerd’.

Liefs, Celine

Ps. Je kunt weer op de afbeelding klikken voor een betere grotere versie.

SONY DSC

SONY DSC

 

Geef een reactie

