Afbeelding

Dagje strand!

Vorige week ging ik samen met 2 vriendinnen (en mijn hond) naar het strand (HvH) om uit te waaien, bij te kletsen en lekker te lunchen.

Het weer was heel slecht, anderen verklaarden ons voor gek, er was erg veel wind, maar toch was het enorm gezellig!

IMG-20150128-WA0018

Pak je bal Yuno!

IMG-20150128-WA0013

Ik in mn element! Ik had het niet koud hoor, ik kan altijd op mijn heerlijk dikke Mexx winterjas vertrouwen!;)

Okee eerlijk, mijn gezicht vroor er wel af

IMG-20150128-WA0012

Yuno meer dan in zn element

IMG-20150128-WA0010 20150128_144949Heerlijke tosti en verse muntthee! Ik moet zo’n tosti ook eens proberen zelf te maken, er zat ook hamkaas op de bovenkant en het brood was echt heeerlijk!

Liefs, Celine

 

5 gedachtes over “Dagje strand!

Geef een reactie

