Afbeelding

Sharing inspiration #2

Plaatjes, filmpjes, mensen. Ik kom vaak inspiratie tegen op internet. De websites sla ik dan op in mijn ‘leeslijst’ in safari. Vervolgens kom ik op sommige dingen (lees: veel te weinig) terug. Tijd om terug te kijken en te delen!

cartooniststudio

De eerste site is voor inspiratieloosheid. Zoals de eerste paragraaf op de site aangeeft:

‘You sit down to draw or doodle. A blank sheet of paper stares back up at you. Your pencil feels heavy. You start sweating and your vision gets all wiggly. You don’t know what to draw. Don’t panic.’

Want hier is PHIL McANDREW’S BIG LIST OF STUFF TO DRAW, met 400 ideeen!

Marion Cotillard – Enter The Game

Misschien heb je dit filmpje al wel eens gezien. Ik was filmpjes aan het kijken en na wat doorklikken kwam ik hier op. Ik vind het echt een kunstwerkje en er zit meer achter. Wat er precies als verhaal achter zit weet ik niet, maar mijn interpretatie zegt verlies. Ik vind het fascinerend!

savetimeartists-timemanagementcreatives1

Het derde item is ’10 time saving tips for creatives’. Als je het leest zie je de logica en kan je er achter komen dat je het eigenlijk opzicht al wel wist (dat had ik). Maar het is erg goed om er weer bewust van te worden en nadat ik dit article las wilde ik meteen aan de slag gaan. Dat geeft voor mij aan dat het toch inspireert;)

http://www.workyourart.com/improving/workflow/10-time-saving-tips-for-creatives/

art-de-vivre

Tot slot, Garance. Zij inspireert keer op keer en deze post geeft maar weer eens aan hoe getalenteerd ze is. Aanrader. Het zet je echt aan het denken over jouw style, lifestyle, leven, alles.

http://www.garancedore.fr/en/2015/01/28/art-de-vivre/

Liefs Celine

Geef een reactie

