Afbeelding

Running #6

Het gaat steeds beter en steeds verder. Mn nicht heeft sinds gisteren last van haar been, ik hoop dat het snel weer goed komt. Ik heb alleen een beetje spierpijn, maar dat komt zeker goed! Vorige week zondag hakte er ook wel in: ik had nog nooit zo lang/ver gelopen. Maar gelukkig had ik 2 dagen rust daarna.

Woensdag 4 februari deden we 6 keer 6 minuten rennen met steeds 2 minuten wandelen ertussen. In een totaal van 46 minuten deden we 7,5 km. Dat ging wel goed! Wat is een goede stretch daarna toch heerlijk;)

Vrijdag 6 februari renden we 25 minuten achter elkaar en daarin konden we 4,4 km doen. Als je eenmaal een goed tempo gevonden heb en de ademhaling onder controle heb gaat het heerlijk en ik word er dan niet meer moe van. Ging wel ja!

Zondag 8 februari ging ik naar mn Nicht. Eerst gingen we rennen, daarna aten we lasagna en daarna zijn we naar de film ‘Big Eyes’ geweest (die stond op mijn must-see-list;)). We renden over bruggen en door de drukke stad met stoplichten. Uiteindelijk hebben we 3 keer 10 minuten gerend met twee minuten wandelen. De GPS deed alleen raar en zei dat we door het water waren gegaan en daarom stond er een split bij van 21km/uur. Uhm ja, nee. Op internet hebben we gekeken hoeveel het ongeveer was en we hebben ongeveer 5,8 km (of ietsje meer) gerend. Toen we begonnen met uitlopen kreeg mijn nicht ineens last van haar been… En de oorzaak is erg onduidelijk.. Gelukkig hebben we nu weer 2 dagen rust!

Liefs, Celine

PS. De stretch oefeningen op het plaatje zijn precies de oefeningen die ik doe, alleen doe ik ze iets langer of vaker. De oefeningen zijn me aangeraden en ze voelen erg goed! Grappig dat ik ze precies zo tegenkom in 1 plaatje! Hier dus een mooi rijtje;)

Geef een reactie

