Afbeelding

Creatief #8 Fashion illustration

Nog een fashion illustration. Ik heb, net als de vorige keer, kleding/een ontwerper opgezocht met details om na te tekenen. Zo kwam ik uit op Prabal Gurung Pre-Fall 2015 en dat leverde deze illustratie op! Ik heb veel gewerkt met de dekkende eigenschap van gouache (vrij weinig water) en het was heel erg leuk om te doen.

Ik vind de jurk zelf heel erg gaaf! De kleuren, de print, vormen, het grafische: het klopt allemaal. En niet alleen in deze jurk! Prabal Gurung is een mode ontwerper uit Singapore en je kunt zijn collecties bekijken op prabalgurung.com.

Ik hoop dat jullie de illustratie leuk vinden! Misschien ga ik volgende keer experimenteren met minder nadruk op benen/armen/hoofd en nog meer focus op alleen de kleding. Dat is wat ik het leukst vind om te doen met verf.

Hieronder nog wat foto’s.

Liefs, Celine

IMG_3878 IMG_3875IMG_3882

 

 

Een gedachte over “Creatief #8 Fashion illustration

Geef een reactie

