Running #7

2014-06-18 10.40.55

Charming

Oeps, zo druk gehad en er komt nog zo veel drukte aankomende weken. Ik maak wel tijd vrij voor het hardlopen en het opbouwen gaat al goed! Bezig met het uitbreiden van de afstand en geen tegenslagen: blessurevrij blijft toch altijd mijn 1e doel.;)

Aangezien de laatste run die ik deelde 8 februari was(nogmaals oops), zal ik hier kort vertellen wat ik in de tussentijd gedaan heb:)

Woensdag 11 februari deed ik 6,7 km in 35 min.
De opbouw was 5 min rustig lopen, 12×2 min hardlopen pauze steeds 1 minuut wandelen en daarna weer 5 min rustig lopen.

Vrijdag 13 februari ongeveer 4,5 km in 25 min achter elkaar rennen.

Na twee dagen rust deed ik op maandag 16 februari 7 km in 48 min. De opbouw was 5×8 min hardlopen met steeds 2 minuten wandelen tussendoor.

Op woensdag de 18e deed ik 5,5 km in 33 min. De opbouw was 18 minuten hardlopen, 3 minuten wandelen, 12 minuten hardlopen en 3 minuten wandelen. Daarna moest eigenlijk nog 6 minuten rennen maar.. die was ik vergeten op te slaan in mijn hoofd en dus bleef het hier bij:)

Na donderdag heerlijk gezwommen de hebben deed ik op zaterdag 5,1 km in 30 min achterelkaar rennen.

en vandaag, maandag 23 deed ik 7,5 km in 50 minuten. De opbouw was 10 min rustig lopen, 15×1 min hardlopen met steeds 1 min wandelen tussendoor en daarna weer 10 minuten rustig lopen. Er was super veel wind, mijn nicht ging voor het eerst sinds een week weer rennen door blessure, maar de zon maakte alles goed: het was prachtig! Mijn haar bereikte vandaag z’n hoogtepunt in Coupe Wind, ook dat was prachtig..#schaap #welpje

Ik vind het schema nog steeds erg fijn, het gaat steeds beter en ik vind het ook steeds leuker worden. Ook in de drukke dagen plan ik zeker het rennen in want ik weet hoe snel je achter uit gaat als je even niet rent en ik ben net zo goed aan het opbouwen!

Morgen ga ik naar Antwerpen! Daar is mijn ‘exchange-partner’ uit Slovenië. Ik had daar uitwisseling in de 3e en ik heb haar sindsdien niet meer gezien > Excited!

Liefs, Celine

Geef een reactie

