Afbeelding

Helpende handjes in mijn achterhoofd

Tsja, ik weet het niet hoor, maar de afgelopen week dacht ik een aantal keer: dat is toevallig! Bijvoorbeeld:

1426453232281Tijdens het leren (toen ik er zo uit zag als mn tekeningetje) stopte ik op precies de goede bladzijde om er vervolgens achter te komen dat ik dus precies tot daar moest lezen.. Alsof ik het in mijn achterhoofd op had geslagen, vergeten was en er blijkbaar precies op het goede moment een seintje doorgegeven werd… Het scheelt mij weer tijd.

Ook was ik een omgezette afspraak (pianoles) half vergeten en ik kwam er precies op de goede tijd achter terwijl ik er al meer dan een week niet aan had gedacht.. in ieder geval niet bewust.. Het zit dan dus toch ergens opgeslagen..

Ik had nog iets onder het leren. En, daar had ik een notitie over gemaakt om niet te vergeten, maar ik snap de notitie niet meer.. en ik kan het eerste woord niet lezen: ‘drah afleiding, onderbewuste onthoud (niet lezen).’ Echt de logica van een chaoot denk ik.

Ander voorbeeld. Vandaag keek ik als leer-ontwijkend gedrag voor de grap in een portemonnee die ik al een jaar niet aangeraakt heb. Daar vond ik een volle stempelkaart voor een gratis bioscoop kaartje geldig tot 31 maart 2015, dat was ik volledig vergeten. Laat ik nou net morgen naar de bios gaan (insurgent;)!!)! Timing!

Of ik heb Good-Karma, of het zijn geesten..;) Even afkloppen. Ook wel eens last van? Of nou ja.. last? Meer gemak!

Liefs, Celine

Ps. Dat plaatje is een bladzijde uit het zelfinvul boek ‘Mess’ van Keri Smith (schrijfster van Wreck this journal). Er zitten ook al een paar verpeste pagina’s in, want dat is de bedoeling. Let it gooo, Let it gooo!

Geef een reactie

