Afbeelding

Running #10

Sinds mijn vorige running post ben ik gewoon verder gegaan met mijn trainingsschema van womenon. Inmiddels aangekomen bij week 11. Het schema gaat tot week 12 en aan het einde van deze laatste week is de 10km wedstrijd. Nu heb ik dus nog 1 week schema en nog 3 weken voor mijn 10 km WOTN.

De laatste week is rustig als een soort van taper, dus niet bedoeld om te herhalen. Week 10 en 11 ga ik daarom herhalen denk ik (of in een beetje andere vormen, in ieder geval op dat aantal km: rond de 8).

Het totaal van maart staat op 96,4 km totaal. Januari had 59,3 en februari 73,8. Er zit een mooie opbouw in en het voelt allemaal nogsteeds erg goed. Nogsteeds geen last van blessures of pijntjes en dat blijft toch mijn eerste doel.

Screen Shot 2015-04-27 at 19.04.16

April is ook al een tijdje bezig. Ik heb op 3 april voor het eerst dit jaar weer een lekker stuk gefietst. Met mn vader een rondje kijkduin (±70 km). En twee weken later nog 40 km naar Dordrecht. Ook heb ik weer eens geskate! Twee keer een tien km rondje met mn hond:).

En ik heb voor het eerst mee gedaan met een run in Rotterdam, georganiseerd door de Rotterdam Running Crew. Samen met mn nicht een haar vriend deden we de 6 km. Volgende maand komt ie voor mij niet goed uit maar ik hoop de maand daarop de 9 te doen!

De Nike WOTN run begint dichter bij te komen! En ik krijg er steeds meer zin in! Ik ben niet op snelheid aan het trainen. Volgens mij is het parcours daar ook niet goed voor. Maaaar dat lijkt mij een mooi doel voor daarna!

Liefs, Celine

Geef een reactie

