Afbeelding

WOTN: JEZELF VERBAZEN!

Juist, dit is het stadion.. Wauw! Ja, en dit rennen we dus straks vermoeid en blij:) Wauw! Indrukken, indrukken, indrukken. En wat was dit gaaf!:D Ik wist niet meer waar ik kijken moest zoveel afleiding is er van te voren en onderweg: de tijd vliegt.

Voor de race moesten wij ons racepack nog ophalen en er stond een hele lange rij. De meneer bij de lockers zei dat hij de beste tip van de dag voor ons in petto had: de rijen gaan op alfabet en iedereen sluit als een kip zonder kop aan in een algemene rij.. bij veel rijen stond dus uiteindelijk een heel klein rijtje. Dat ging dus verrassend snel voor ons! En ik moet zeggen, de tip is niet overtroffen;)

Beetje warming up, beetje dansen, beetje twijfelen over lange mouwen shirt eronder. Wat een mooi shirtje van nike trouwens!

Dan naar het startvak, mn nicht heeft groep 3 armbandjes geregeld: tussen 50 en 60 min. Dat is wel mn doel ja… Okee gaan dan! START!

Rustig beginnen. Mijn nicht waarmee ik trainde kon helaas niet mee want ze ging met haar werk naar het buitenland. Haar zus, stuk verder al met hardlopen, ging mee in de plaats en ik moet zeggen: goede haas!! Al heeft ze wel wat last van blessures. Ze vroeg steeds of het goed ging, met mij ging het prima! Ademhaling ging goed, die onder controle krijgen heb ik met het zwemmen ook wel geleerd. Benen voelde steeds beter en na 5 km gingen we steeeds een beetje harder. Vondelpark, rijksmuseum, beginnend dronken gasten die schreeuwen, lichtjes en vooral het donker in rennen was magisch!

Met het stadion weer in zicht vroeg ik of we nog een stukje zouden sprinten, mn nicht zei ga maar! Het laatste stuk heb ik nog aangezet en ik kwam met een lach van oor tot oor de finish over.

Screen Shot 2015-05-17 at 09.49.58

Ik heb echt genoten! Mijn doel was onder het uur en ik heb mezelf echt verrast! Met mijn tijd ben ik super blij, met mijn blessure vrije process ben ik super blij enneeeeh dat wordt nu nieuwe doelen stellen!!

Liefs, Celine

Plaats een reactie